Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Carla K - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Carla K - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 Oktober 2018 | Nederland, Nederland

De afgelopen maanden was het vooral uitzoeken en regelen van het boeken van tickets, vluchten, apps installeren, accommodaties vinden en aanschaffen wat je nodig hebt om naar de andere kant van de wereld te vliegen. Een hele klus en leuk om te doen. Zojuist even gekeken op de apps werken en ik zie dat het nog maar 30 dagen voor vertrek is. Dus Aussie, I am coming soon!

Met dit reisverslag probeer ik jullie een beetje mee te laten genieten van mijn ervaringen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2018

Het is bijna zover!
Carla

Hi, Welkom op mijn reisdagboek. Ik ben Carla en ben letterlijk grenzen aan het verleggen. De komende periode ga ik rondtrekken in Australië. Het was een hele onderneming om alles uit te zoeken, maar ik kijk er heel erg naar uit en weet zeker dat ik mooie dingen ga zien. Ik houd enorm van de natuur, van wandelen en ook zie ik graag wat van de cultuur en alles wat een land biedt. Het lokale leven in een ander land en kennismaken met hun gewoontes interesseert me! Leuk als je met me meereist en veel leesplezier!

Actief sinds 28 Okt. 2018
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 285

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: